Het merk Peugeot denkt groots met de Peugeot E-5008

Peugeot denkt groots

Op het treinstation Gare du Nord in Parijs heeft een monumentale onthulling plaatsgevonden, die de aandacht van duizenden voorbijgangers heeft getrokken met een adembenemende 3D-installatie. Accenture Song en PEUGEOT organiseren een spectaculaire lancering van de PEUGEOT E-5008, met de campagne #SomethingBigIsComing, onder de vlag van innovatie en durf.

Een artistieke installatie die de stedelijke ervaring herdefinieert

Het Gare du Nord (Parijs) is omgetoverd tot een futuristisch podium waar een mysterieuze 3D-doos is verschenen, die majestueuze wezens projecteert en deze belangrijke nieuwe ontwikkeling voor PEUGEOT aankondigt. De visuele performance is het werk van creatieve studio SUPERBIEN, een pionier op het gebied van multimediale kunst, waarbij geavanceerde technologie en visuele poëzie samensmelten.

Parijs, 20 maart 2024

De ware aard van de 3D-projecties op Gare du Nord (Parijs) wordt onthuld in de vorm van de nieuwe volledig elektrische PEUGEOT E-5008. Er is iets groots gearriveerd. Met functies zoals de Panoramic i-COCKPIT,® ingebouwde ChatGPT, een indrukwekkende elektrische actieradius van 660 km en 7 ruime zitplaatsen voor een klasse boven leefruimte, is de PEUGEOT E-5008 klaar om de normen van elektrische gezinsauto’s opnieuw te definiëren.

Een meeslepende digitale campagne

De ervaring stopt niet bij het Gare du Nord. Op sociale media is een dynamische en interactieve digitale campagne ingezet, met 3D-video’s en boeiende activaties om het publiek voor te bereiden op deze onthulling. Het 3D-projectie-effect is aangepast aan digitale formaten voor een consistente impact.

Europese zichtbaarheid

Bovendien profiteert de campagne van een aanwezigheid in DOOH (Digital Out-of-Home) in de grote Europese hoofdsteden, waardoor wereldwijde zichtbaarheid wordt gegarandeerd.

bekijk de video