De nieuwe Ë-C3 gaat zijn voorganger voorbij met reeds 10.000 boekingen

nieuwe Citroën Ë-C3

Het succesverhaal van Citroën gaat verder. In slechts één maand tijd hebben 10.000 klanten hun C3-model van de vierde generatie geboekt in de tien landen waar het wordt verkocht. De nieuwe ë-C3 maakt het elektrische leven gemakkelijker. Bovendien biedt het klanten in het B-segment veelzijdigheid, een modern design, onderscheidend comfort en een breed scala aan nuttige uitrustingen, vanaf € 23.300.

Nieuwe Ë-C3

De Nieuwe ë-C3 is anders dan zijn voorgangers. Het is de enige betaalbare elektrische auto in Europa, te koop voor tussen de € 23.300 en € 27.800. Bovendien is hij gemakkelijk te gebruiken en veelzijdig. Hij beschikt over een aantrekkelijke stijl, geschikte uitrusting en een comfortabele ervaring aan boord. Een ideale combinatie die zelfs vóór de commerciële lancering in één maand tijd al meer dan 10.000 klanten heeft aangetrokken. Dit in de 10 markten die de dag na de onthulling van het model een pre-ordercampagne lanceerden.

Vereenvoudigde klantervaring

Er worden slechts 2 versies aangeboden voor boeking op de website van het merk. Zonder ook maar één euro te hoeven betalen, hebben deze klanten toegang tot exclusieve informatie. Dit tot aan de daadwerkelijke lancering van de auto. Zij zullen begin 2024 als eerste door hun dealer worden gecontacteerd met het verzoek om hun bestelling te plaatsen, en zullen een van de eersten zijn die halverwege het jaar hun ë-C3 in ontvangst nemen.

Citroën

Sinds 1919 creëert Citroën auto’s, technologieën en mobiliteitsoplossingen om te reageren op veranderingen in de samenleving. Citroën, een gedurfd en innovatief merk, plaatst gemoedsrust en welzijn centraal in de klantervaring en biedt een breed scala aan modellen, van de kenmerkende Ami – een elektrisch voertuig ontworpen voor de stad – tot hatchbacks, SUV’s en bedrijfsvoertuigen , waarvan de meeste verkrijgbaar zijn in elektrische, hybride of hybride plug-inversies.

nieuwe Citroën Ë-C3