Jeep® Grand Cherokee wint back-to-back MotorWeek Drivers’ Choice Award

Jeep Grand Cherokee wint

De Jeep® Grand Cherokee is de winnaar van Best Midsize Utility Vehicle in de MotorWeek Drivers’ Choice Awards 2024 en verdient de eer voor het tweede achtereenvolgende jaar.

Back-to-back winnaar

“De Jeep Grand Cherokee is onze back-to-back winnaar als Best Midsize Utility van het jaar”, zegt John Davisbedenker en presentator van MotorWeek. “We zijn ervan overtuigd dat de Grand Cherokee-line-up zo ongeveer alles aankan wat avontuurlijke gezinnen kunnen bedenken! Na tientallen jaren te hebben bestaan als een ruwe, take-it-or-leave-it SUV, arriveerde de vijfde generatie Grand Cherokee met allerlei verrassingen, waaronder een verlengde L-versie met drie zitrijen (beschikbaar op de Euraziatische markten) en een 4xe plug-in aandrijflijn. Die PHEV Grand Cherokee blijkt niet alleen erg populair te zijn, maar voegt ook een serieuze adem toe aan de toch al substantiële milieuhouding van Jeep. Voor een merk dat jarenlang op traditie heeft overleefd, maakt de Grand Cherokee in alle opzichten een echt modern statement.”

“Het feit dat MotorWeek de Jeep Grand Cherokee voor het tweede achtereenvolgende jaar erkent als Best Midsize Utility als onderdeel van de prestigieuze 2024 MotorWeek Drivers’ Choice Awards, is vooral de moeite waard omdat het een bevestiging van derden geeft dat we de beste, meest capabele en meest bekroonde SUV ooit aan onze klanten leveren”, aldus William Peffer, senior vice president en hoofd van het merk Jeep Noord-Amerika.

MotorWeek

is de langstlopende en meest gerespecteerde autoserie op televisie. MotorWeek, dat in 1981 debuteerde, lanceerde een nieuw televisiegenre door de eerste wekelijkse serie te worden met consumentgerichte auto- en vrachtwagenrecensies, doe-het-zelf-autoverzorgingstips en het laatste nieuws uit de auto-industrie. De bekroonde serie, geproduceerd door Maryland Public Television (MPT), is nu in zijn 41e seizoen. MotorWeek, winnaar van talrijke prijzen voor autojournalistiek, is een betrouwbare en vertrouwde bron van autonieuws op televisie en op internet.

MotorWeek, dat in het hele land en in het buitenland wordt gedistribueerd door MPT, wordt uitgezonden op 92% van de PBS-zenders en is ook te zien op kabel/satelliet op MAVTV. MotorWeek-programma’s zijn toegankelijk via het PBS Living-kanaal op Prime video, onderdeel van de streaming-abonnementsservice van Amazon. Programmafragmenten zijn beschikbaar voor kijkers op de website van het programma MotorWeek.org en op het YouTube-kanaal. Fans kunnen MotorWeek liken op Facebook en de serie volgen op Instagram en Twitter.