Wereldwijde ‘Famous for Freedom’ Jeep campagne

wereldwijde 'Famous for Freedom' Jeep campagne

Het merk Jeep® markeert de lancering van de nieuwe 2024 Jeep Wrangler en Jeep Wrangler 4xe met het debuut van zijn wereldwijde marketingcampagne “Famous for Freedom”. De wereldwijde campagne wordt gelanceerd met een 30 seconden durende versie van “Famous For Freedom” op het YouTube-kanaal van het merk Jeep, met kortere content, waaronder een video van 15 seconden, die wordt weergegeven op de social mediakanalen en online videoplaatsingen van het merk. Een geïntegreerde digitale, social en gedrukte campagne maakt het pakket compleet.

‘California Love’

“Muziek speelt al lang een cruciale rol in onze rijke reclamegeschiedenis, en nu de industrie het 50e jaar van hiphop markeert, heeft het merk Jeep de enorme eer gekregen om het ongrijpbare ‘California Love’-volkslied op te nemen in onze ‘Famous for Freedom’-campagne voor onze nieuwe Jeep Wrangler voor 2024″, aldus Olivier Francois, global chief marketing officer, Stellantis. “Terwijl de jaren ’90 een renaissance zien in mode, film en muziek, willen we de nostalgie van dat decennium aanboren en tegelijkertijd de unieke greep erkennen die de Wrangler heeft op het hele auto- en culturele landschap. ‘ ‘California Love’ vangt de geest van de Jeep Wrangler en onze eigenaren over de hele wereld op een manier die geen ander kan.”

De wereldwijde marketingcampagne, die ook zal worden uitgezonden in de VS, China, Japan, Korea, Australië en andere markten over de hele wereld, luidt de lancering in van de 2024 Jeep Wrangler en Jeep Wrangler 4xe, met het beroemde nummer ‘California Love’. Dit is de eerste keer dat het nummer wordt gebruikt in een autocommercial.

‘Famous for Freedom’ slogan

“‘Famous For Freedom’ gaat verder dan een slogan. Het is een gemoedstoestand voor onze Jeep Wrangler-eigenaars, en deze wereldwijde campagne viert deze gemeenschap van dromers en doeners die een leven willen leiden dat gevoed wordt door vrijheid”, aldus Lucy McLellan, Senior Vice President, Global Head of Marketing & Communications van het merk Jeep. “Terwijl we de nieuwe 2024 Jeep Wrangler introduceren op markten over de hele wereld, vieren we de legendarische offroad-capaciteiten van de Wrangler en ook de unieke levensstijl die hij mogelijk maakt. En er is geen betere manier om dat te doen dan een aantal van onze trouwe Jeep Wrangler-klanten in de campagne te betrekken om ervoor te zorgen dat de essentie van de Jeep-gemeenschap authentiek wordt vastgelegd.”

Jeep Wrangler 2024

Het merk Jeep legt de lat opnieuw hoger door de meest capabele Wrangler tot nu toe te combineren met meer capaciteiten, technologie, veiligheidsvoorzieningen en verfijning. Deze compromisloze combinatie wordt versterkt door de state-of-the-art plug-in hybride architectuur die Wrangler-klanten de mogelijkheid geeft om in bijna stilte van hun dagelijks leven te genieten.

De 2024 Jeep Wrangler 4xe is verkrijgbaar in Sahara- en Rubicon-modellen. Bestellingen zijn nu geopend en voertuigen zullen binnenkort bij Europese dealers aankomen.

wereldwijde 'Famous for Freedom' Jeep campagne