Exclusieve pop-up store ‘Le Chëvron’

exclusieve pop-up store

Citroën is verheugd de opening op 19 april aan te kondigen van het merkbelevingscentrum, ‘Le Chëvron’, gelegen aan de Boulevard Haussmann 45, een boulevard die dienst doet als internationaal uithangbord in het hart van Parijs.

Met deze exclusieve locatie wil Citroën een divers publiek bereiken om de commerciële lancering van de nieuwe ë-C3 te vieren, het universum van het merk te introduceren en mobiliteit te presenteren die zowel verantwoord, ongecompliceerd, toegankelijk als optimistisch kan zijn.

‘Le Chëvron’: een grafische en visuele omgeving

Naast de auto-ervaring creëert Citroën een echte leefruimte in een zeer grafische en visuele omgeving. In deze ruimte komt een café met een creatieve menukaart waar bezoekers kunnen genieten van koffie, lunch of borrel in een after-work sfeer. Bijna een maand lang krijgt het publiek de kans om ervaringen op te doen en concerten, stand-upshows, familieactiviteiten, rondetafelgesprekken met inspirerende persoonlijkheden of creatieve workshops bij te wonen. Met ‘Le Chëvron’ opent Citroën een levendige en meeslepende ruimte, die het publiek uitnodigt om op een ontspannen manier deel te nemen aan een dynamische wereld.

Viering van de lancering van de ë-C3

‘The Chëvron’ nodigt bezoekers uit om zich volledig onder te dompelen in de wereld van de Citroën ë-C3 en biedt een ongekende ervaring. De ruimte is ontworpen om alle facetten van de nieuwe ë-C3 te onthullen en onderstreept de toewijding van Citroën om een concrete oplossing te bieden voor de uitdagingen van de energietransitie. Het bezoek verandert in een interactief avontuur, waarbij iedereen de innovaties kan ontdekken die ë-C3 tot een leider maken op het gebied van betaalbare elektrische mobiliteit. ‘Le Chëvron’ is een oproep om te laten zien dat de mobiliteit van morgen verantwoord, ongecompliceerd, stijlvol en optimistisch kan zijn. Bezoekers krijgen de kans om ë-C3 te ontdekken via interactieve schermen. Er zal ook altijd een adviseur aanwezig zijn om klanten te helpen bij het ontdekken van hun product, financieringsopties te bespreken en indien nodig de verkoop af te ronden.

‘Le Chëvron’ is vanaf 18 april open voor het publiek t/m 17 mei, elke dag, van 10.30 tot 20.30 uur.